Erase and Forget
Bo Gritz is one of America’s highest decorated Vietnam veterans and the real life inspiration behind Rambo. Filmed over ten years using impressive visual material, Zimmerman’s portrait of Bo embodies contemporary American society in all its dizzying complexity and contradictions.