Et Cetera
Et Cetera is a tetralogy of four separate films made between 1995-1997. They seek to examine the various levels at which the reality of human existence functions.
Elegantly juxtaposing four seemingly unrelated sequences, Et Cetera utilises physical movement to comment on the different stages of human existence. Ashish Avikunthak makes discerning use of ambient sound to connect the distinct segments and create an overarching feeling of melancholy.