Eternity
In an afterlife where souls have one week to choose their eternity, Joan must decide between the man she shared her life with and her first love, who died young and has waited decades for her. Caught between the past and what still feels familiar, she faces an inner conflict with no easy answers.
Elizabeth Olsen stars as a newly deceased woman who must decide whether to spend the hereafter with her life partner or her long-lost first love in this winning high-concept spin on the romcom. Reaping big laughs and involuntary tears, Eternity plucks at the heartstrings like a harp-wielding cherub.