Everybody Knows
Laura travels from Argentina to her small hometown in Spain for her sister’s wedding, bringing her two children along for the occasion. Amid the joyful reunion, Laura’s eldest daughter is abducted. Over the tense days that follow, tensions surface, and deeply hidden family secrets are revealed.
Starting off with a joyful finca wedding among Spain’s lush vineyards, Everybody Knows swiftly spirals into a gripping thriller. With captivating performances by dream duo Penélope Cruz and Javier Bardem, Farhadi masterfully unravels the past to show how even those closest to us can remain unknown.