Everybody's Fine
Matteo Scuro is a retired Sicilian bureaucrat (responsible mainly for the writing of birth certificates), a widower with five children, all of whom live on the mainland and hold responsible jobs. He decides to surprise each with a visit and finds none as he imagined.