Exhalation
Edmund Yeo’s enigmatic short film deftly captures grief’s many textures. Shifting between stark monochrome and dappled color, Yeo is finely attuned to the luminosity of the Japanese landscape. This melodious mood piece is rich in atmosphere, and has the strange feel of a dream.