Exhibition
When couple D and H, both artists, decide to sell their modernist dream home they have loved and lived in for two decades, they begin a process of saying goodbye to their shared history under the same roof. The upheaval causes anxieties, memories, fears and dreams to surface.
A penetrating, impossibly elegant exploration not only of a marriage among artists but also of how your home shapes your life. James Melvin’s glass-shrouded London house is as much a character as the couple inside it—no less than The Slits’ guitarist Viv Albertine and conceptual artist Liam Gillick!