Exit Elena
Acts of care are at once comforting and stifling in Nathan Silver’s stunning drama, a humorous yet tense look at family roles and the need to belong. Shot on handheld digital cameras, the jagged, highly textured cinematography echoes the whirlpool of adulthood, stirred by financial precarity.