Exposed
Lena is a young woman in need of excitement and sexual satisfaction. Torn between her meek and innocent boyfriend Jan and the sadistic party-goer Helge, Lena’s life is turned upside-down when Helge takes some nude photographs of her. These photos could destroy her life.
Finnish actor-turned-director Gustav Wiklund only made two features, both in Sweden with Christina Lindberg, one of the biggest names in erotic cinema. Exposed was the film that made her a star: a softcore classic that helped usher in the international grindhouse wave of 1970s sexploitation.