Faber in Sardinia & The Last Concert by Fabrizio De André
This is the story, at times intimate and familiar, of the days spent by Faber (Fabrizio De André) in Gallura, the outback of Sardinia, where the Genoese singer-songwriter lived with Dori Ghezzi and images of his last concert at the Brancaccio Theater, in Rome (February 13-14, 1998).