After getting laid off, a neurotic, thirty-something paralegal in New York starts babysitting his psychiatrist’s three granddaughters. Struggling with a barrage of panic attacks, he falls for their mother, an actress in a rocky marriage.
A familiar face from Noah Baumbach’s universe, writer-actor Matthew Shear brews his own mix of wit and anxiety in this charming directorial debut, costarring Amanda Peet. Picturing a unique bond that grows from shared neuroses, this droll yet sensitive rom-com charts the changing seasons of love.