Fear
Irene, the wife of a prominent German scientist, Albert Wagner, has been having a love affair which she goes to great pains to hide in order to keep her husband blissfully unaware. But when the lover’s jealous ex finds out, she sadistically extorts Irene, causing her to spiral out of control.