Februarys
This documentary follows Brazil’s most popular samba school as they prepare for the 2016 Rio Carnival with a parade honoring singer Maria Bethânia, whose hometown and influences are depicted as well.
Rejoice in the vibrant sights and sounds of Carnaval! Marcio Debellian’s beautiful documentary takes you to the heart of the party, as a vivid record of the victorious Brazilian samba school and the Carnaval’s special homage to legendary singer Maria Bethânia. It’s almost like being there.