Fidelity
If the story sounds tame, rest assured under Polish auteur Andrzej Zulawski’s direction the film is anything but. A classic novel is turned into a flamboyant, sexy, madcap contemporary vision from the man who brought us such enraptured cult favorites as Possession and On the Silver Globe.