Fido
Timmy Robinson’s best friend in the whole wide world is a six-foot tall rotting zombie named Fido. But when Fido eats the next-door neighbor, Mom and Dad hit the roof, and Timmy has to go to the ends of the earth to keep Fido a part of the family.