Figaros Wolves
A mysterious girl named Colette lives on the rooftop of an opulent building. Her body is the object of desire for three men who attack her every day, until the sudden arrival of a stranger changes things forever.
In his crisp white shirt and tailored trousers, Franz Rogowski beguilingly skews the ideals of the romantic leading man in Dominik Galizia’s absurdist take on modern connections. Energetically staged on sparse rooftops, this battle of the sexes stings with antipathy and a genuine desire for love.