Fish Tank
Fifteen-year-old Mia is in a constant state of war with her family and the world around her. When she meets her party-girl mother’s charming new boyfriend Connor, she is amazed to find he returns her attention, and believes he might help her start to make sense of her life.
Fish Tank kickstarted Michael Fassbender’s acting career, but it was newcomer Katie Jarvis who stole the show with her raw and volatile portrayal of a teenager’s search for transcendence amid poverty. This beautiful, explosive portrait of innocence lost won Andrea Arnold the Cannes Jury Prize.