Fögi Is a Bastard
Teenager Beni is infatuated with rock star Fögi. After writing him a letter, he is soon Fögi’s lover. But Fögi sleeps around, and leaves town frequently, leaving poor Beni pining alone. Fögi even makes Beni sleep with other men in order to finance his drug habit.