Four Mothers
A struggling novelist is forced to take care of three eccentric older women – and his own mother – over the course of one chaotic weekend in Dublin.
How many withering matriarchs does it take to make the perfect family comedy? In Darren Thornton’s riotous film, the answer is four, plus a neurotic bachelor! Handling the hiccups of life with gentle care and humour, this sparkling Irish gem fosters sweet understanding across generational divides.