Four Roads
Alice Rohrwacher’s lockdown film escapes the claustrophobia of video calls to seek connection through a zoom lens. The faces of her neighbors are captured on tactile 16mm film and accompanied by the director’s gentle narration in this humanist gem that sparkles with kindness under the Italian sun.