Four Weddings and a Funeral
Shy Londoner Charles is a man disengaged from his own heart: the more weddings he goes to, the less he wants to get married—until one nuptials where he meets the striking American, Carrie. He tries hard not to fall in love with her, but one funeral and three weddings later, he’s head-over-heels.
The film that made a star of Hugh Grant and set writer Richard Curtis on the path to becoming a British institution, Mike Newell’s bittersweet romcom hasn’t aged a day. With a host of acting greats among the supporting cast, Four Weddings and a Funeral is an irresistible ode to love and loss.