Fracture
Paul has everything to be happy: a good life, a devoted wife, an adorable girl, a comfortable villa. It is summer and he longs only to sit by the edge of the swimming pool, and relax in front of the tennis final. Only thing is: Paul feels oppressed by an invisible evil which eats away at him.
With an exquisitely astute sense of direction, composition and detail, Fracture proves that short films can carry as much potency as features. Selected for Cannes’ Critics’ Week, this thriller set in the tight and tidy world of a family simmers with a mysterious, captivating, and oppressive energy.