Fuck UK
Michel suffers from a strange pathology. A form of racism rare and perfectly obsolete: the hatred of the Englishman. He carries out anti-British commando operations with his association whose members are, apart from him, his brother and a buddy.
Another of Benoît Forgeard’s mad inventions, the short film Fuck UK is characteristic of his acquired taste for an ultra-Gallic, old-fashioned, and retro past. This controversial satire of xenophobia stages the ultimate snobbish Frenchman (Gaspard Proust) as a man disgusted by anything British.