Future Lasts Forever
Sumru, a young ethnomusicologist in search of her lost lover, leaves Istanbul for a three-month research project in Diyarbakır. While crossing paths with locals and tracing the pains of others through a music project based on Anatolian mournings, she comes to confront the remnants of her own agony.
Modern auteur Özcan Alper not only won numerous awards but also gained a distinct audience with his first feature film Autumn. His second, highly-anticipated project Future Lasts Forever is an unpredictable road tale, enriched by a mixed cast of both professional and amateur actors.