Ga-ga: Glory to the Heroes
Taking inspiration from Pasolini’s La Ricotta, Piotr Szulkin closes his “Apocalyptic Tetralogy” with an anarchic riff on the Passion of Christ. The funniest of the four films, Ga-Ga: Glory to the Heroes is a rich sci-fi allegory that puts the European colonial project in its satirical crosshairs.