Galata
A chance meeting between Sevda, a famous model whose erotic videos have recently been leaked on the internet, and Yusuf, a doctor trying to escape the boring walls of his routine life, turns into a walk through the streets of Galata on the pretext of Yusuf’s documentary film project.