Garage Olimpo
In the 1970s, 18-year-old Maria Fabiani lives with her mother Diane in Buenos Aires, giving classes to illiterate adults in the slums. Abducted by the Argentine army for alleged subversion, Maria is submitted to torture in the underground of Garage Olimpo as Diane searches desperately for her.
Not just a captivating tale of one committed activist, this political thriller also serves as a poignant tribute to all those who were brutalized and disappeared by the military junta in 1970s Argentina. Against a decade of censorship, Marco Bechis exposes historic violence and the ironies of hope.