Luca finds happiness with his ex-girlfriend’s outgoing brother Riccardo. When a gay-bashing leaves Riccardo dead, Luca lures the perps to an abandoned factory basement, where he pretends to join in on their sadistic torture of a passerby before he turns the tables.