Gênco
Ali Kemal, a superhero with limited powers who runs a vegetarian café, wears a costume to hide and introduces himself as Genco. When his friend Salih asks him to help his sister, they start working together to improve Ali Kemal’s superpowers.
Not all superhero films are action-packed! Ali Kemal Çınar’s shoegazing Kurdish superhero is trying to figure out his place in the universe, while realizing he’s more likely to change the ordinary than bring about world peace. A fun and quirky take on one of the most popular film genres out there.