Gerhard Richter Painting
With every dab, brush, and squeegee, the vast abstract paintings of Gerhard Richter take shape before our eyes in Corinna Belz’s hypnotically minimalist documentary. One of the twentieth century’s greatest artists, Richter is typically reclusive: What an honor, then, to be invited into the studio!