One man’s slow climb up the ladder to modest success is thwarted at every rung in this lightly downbeat comedy-drama. Ghislain Lambert is a amateur bicycle racer who lives on a small farm in Belgium with his brother, Claude, and a hired hand who cannot speak, Denis.