Girl With No Mouth
In a small town under quarantine in the North, 10 years after the explosion at the power plant, Perihan, a girl with no mouth, goes on a quest to escape the dystopia she was born into. A journey of 4 misfit kids, on the run from Perihan’s evil uncle, are searching for The Lost City.