Girlfriends and Girlfriends
Freshly dumped and looking for a rebound, Zaida returns to Barcelona and befriends a local group of lesbians. In their hasty search for love, they rove from relationship to relationship in the bathrooms, beds, and streets of the Catalan capital.
Sexy and silly, Girlfriends and Girlfriends is a lively tale of lesbian couple-swapping in bright, electropop-soundtracked Barcelona. This relatable representation of messy, modern love, inspired by both the director’s friend circle and Éric Rohmer, establishes Zaida Carmona as a vital new talent.