Giulia
Self-discovery is slow, sporadic, and then sometimes it comes, gloriously, all at once. Ambling around Rome at the sun-kissed height of summer, emerging actress Rosa Palasciano sparkles as a woman without commitment and free of purpose in Giulia, a film pleasantly hazy with heat and uncertainty.