Gloria
Gloria is a 58-year-old divorcée. Her children have all left home but she has no desire to spend her days and nights alone. Determined to defy old age and loneliness, she rushes headlong into a whirl of singles’ parties on the hunt for instant gratification.
Sebastián Lelio’s breakout success is a spinning, invigorating and heart-warming film which told the world that middle-aged women could be the most complex and touching characters in cinema. Let yourself be seduced by the enchanting Paulina García, and her fierce performance as Gloria.