Go Fish
Max is a trendy, young lesbian who is having trouble finding love. A friend sets her up with Ely, whom Max likes, but Ely is frumpy, homely, and older. Nor do they have much in common. Can Max learn to look past the packaging?
Reeling the lesbian scene of ’90s Chicago onto screen, director Rose Troche and actor Guinevere Turner landed a New Queer Cinema classic. Playful, casual intimacies touch the loose limbs of this knowing hangout film—and the silvery imagery looks more stylish and sexy than ever in this restoration.