Gobble-Gobble
One day, an ever-growing man goes out for dinner in a posh restaurant. He devours everything around him, from the food on his plate to buildings, cities, and planets, ultimately eating the entire universe.
Six years before Monty Python introduced audiences to the gluttonous Mr. Creosote, this psychedelic wonder from Hungarian animator István Bányai conceived a character of even greater appetites. Strikingly colorful, Gobble-Gobble is a dynamically illustrated take on bottomless capitalist cravings.