Gods of Mexico
Drinking in the striking vistas of Mexico’s vast natural landscapes, Helmut Dosantos’s poetic documentary unearths the majestic within the mundane. Arising from impressionistic vignettes of agricultural rituals is a tender philosophy of life, one that sits in perfect harmony with its environment.