Cast alongside a starry cohort of French actresses, Béatrice Dalle shows a softer side to her screen image in Claire Simon’s tender drama about family planning. Structured around the safe space of consultation sessions, God’s Offices foregrounds the unseen interpersonal dimensions of social work.