Gofer
Alan’s daily life as a driver and assistant to a federal deputy entails enduring the anger and arrogance of his superior; suffering the contempt of the deputy’s bodyguards and cleaning up all traces of his boss’ misbehaviour. Today, however, Alan has decided that things will be different.
When a low-rank driver stops covering for his boss’s crimes, only one thing is in store: trouble. Alternating between Mexico’s vibrant nightlife and the dark corridors where the powerful puppeteer those around them, Gofer is as much a visual treat as a gripping exposé of a corrupt political elite.