Going My Home: Episode 1 (Part 1)
Ryota is an advertising man with a happy family life, but his wife, a famous food stylist, his wayward daughter and colleagues make life difficult for him. When his father ends up in the hospital, Ryota travels to his father’s village, where stories about the mythical Kuna awaken his interest.
In Going My Home, Hirokazu Kore-eda explores the creative potential of of long-form television by painting a poignant group portrait with precise and pastel-colored brush strokes. The first episode of the Fuji TV series introduces us to characters that already feel like family.