A married woman and a single man meet. They love, they argue, fists fly. At the same time, a dog strays between town and country elsewhere. As the seasons pass, the man and woman meet again, and the dog finds itself between them. Then, a second film begins: it looks like the first, and yet is not.
One of the greatest cinematic thinkers of our age, Jean-Luc Godard created an enigmatic visual essay starring his own dog. Winner of the Jury Prize in Cannes, Goodbye to Language is ahead of its time, prophetic and evocative. A delightful riddle about nature and metaphors in the digital age.