Goodbye Tomorrow
Deniz Gezmiş and Yusuf Arslan are on wanted lists after the Turkish Military Coup of 1971. The two are spotted at a rest point while traveling from one city to another. They are captured by the locals and handed over to the Gendarmerie. Then, court process that will lead to their execution begins.