Graciadió
Argentina’s answer to Slacker, Raúl Perrone scuzzy, lo-fi feature—a cult hit of the ’90s—follows a group of young people as they ramble through the suburbs of Ituzaingó. The father of Argentine independent cinema, Perrone showed what was possible with simply a VHS camera and willing friends.