Great Yarmouth: Provisional Figures
October 2019, Great Yarmouth, Norfolk (UK). Three months before Brexit. Hundreds of Portuguese migrant workers pour into town, seeking work at the local turkey factories. Tânia (The Mother of the Portuguese), a former worker in these poultry plants, is now married to an English hotel owner.