Gritt
Pulsing through Itonje Søimer Guttormsen’s rousing debut is Birgitte Larsen’s tour-de-force performance, gifting us a messy yet intriguing woman artist. Critically dissecting the liberal posturing of the Scandinavian art world, Gritt reveals a deep empathy for the precarities of the creative life.