Albert and his 17-year-old daughter Jeanne take a trip to Sweden to look for the lost treasure of a famous Viking. When they arrive in the rented house, it is occupied by Annika and Christine. They decide to share the place, leading them down a path that will push them into rethinking their lives.
We loved French rising star Anaïs Demoustier in Alice and the Mayor, and here she is in one of her first roles. This cheerful and intimate excursion into the peaks and valleys of single parenting ripples with the rising heat of summer and refreshes with the candor of adolescence.