Guddi
A window into the amusing behind-the-scenes life of Mumbai film industry, Guddi is also a gentle and heartfelt commentary on the Indian middle class values and aspirations. Jaya Bachchan makes a captivating debut in the titular role, conveying volumes with her simplicity and sharp glances.