Gushing Prayer
High-school students Yasuko, Yôichi, Kôichi and Bill indulge in group sex to liberate themselves from a corrupt adult society. Yasuko is driven by the encouragement of her peers to feel what it is like to be a prostitute: she sets out an odyssey of self-exploration in search of complete satiation.