Harmonium
Toshio’s ordinary life takes an ominous turn when Yasaka, an old acquaintance, is released from prison and in need of help. Toshio gives him a job and takes him in to live with his family. He soon regrets this decision, as Yasaka gradually disrupts the family before causing irreparable damage.
The great Tadanobu Asano (Ichi the Killer) stars as the insidious house guest in this deeply stirring, hypnotic thriller which slowly and assuredly unfurls the many questions of what composes and inspires evil. Winner of Un Certain Regard’s Jury Prize, Harmonium casts a rare spell upon its viewer.